poniedziałek, 14 listopada 2011

ZIMA...!?

I tak po obozie w Ramsau przyszedł upragniony czas na odpoczynek i lekki trening w domu (do 20 listopada:). Wykonałem kawał dobrej roboty, cieszę się że mogłem tam być i trenować. Był to mój trzeci pobyt na lodowcu w karierze, poprzedni raz w 2008. Na początku zgrupowania miałem lekkie problem z aklimatyzają, ale po dwóch dniach czułem się znacznie lepiej.
W ubiegłym roku o tej porze nawet nie stałem na biegówkach, natomiast w tym mam już wybiegane +/- 500km.
Następnym i zarazem ostatnim przystankiem tuż przed rozpoczynającym się sezonem zimowym 2011/2012 będzie zgrupowanie w Lillehamer. Tam będę szlifował swoją formę skokową i biegową- oczywiście jeśli dopiszą warunki!, ponieważ jak wszyscy wiemy ze śniegiem w Europie jest bardzo "krucho". Patrząc na pogodę dla tej miejscowości od poniedziałku ma przyjść ocieplenie i temperatura będzie przekraczać 0 stopni Celsjusza. Trasa biegowa będzie przygotowana, ponieważ w ten weekend będą na nich rozgrywane zawody PŚ w biegach, niestety nie wiem jak wygląda sytuacja ze skoczniami. Myślę, że prędzej czy później na pewno uda się skoczyć;)
Pozdrawiam Mateusz!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz