sobota, 7 września 2013

Mistrzostwa Polski Zakopane HS 134

Niestety sił w biegu wystarczyło tylko na utrzymanie 3 pozycji:/
Decydujący dziś okazał się mój słabszy skok na skoczni, po którym zajmowałem 3 miejsce z 45" stratą do lidera K. Kupczaka, 2 miejsce dla Sz. Kupczaka( 19") 4 miejsce Paweł Słowiok (1'03"). 
Bieg oceniam na dobry, choć jeszcze nie ma pełnych wyników czasowych. Na drugim kole dołączył do mnie Paweł z którym pokonałem 3 okrążenia wyprzedzając Kacpra(na 3 kółku). Następnie w zasięgu 20m był Szczepan, którego nie udało mi się dogonić. Paweł zdołał go wyprzedzić i tym samym został Mistrzem Polski, drugi na mecie zameldował się Szczepan, 3 miejsce tym razem przypadło dla mnie...
Medal zdobyty ale to mnie nie zadowala... jest we mnie złość, która mobilizuje jeszcze bardziej:) 
Matys jeszcze pokaże co potrafi!:))...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz