czwartek, 18 sierpnia 2011

Klingenthal

W dniach od 8- 14 sierpnia odbyliśmy zgrupowanie kadry w niemieckim Klingenthal. Na obozie udało się zrealizować wszystkie założenia planu treningowego. Pierwsze trzy dni przeznaczone były na szlifowanie formy i techniki skoku na dużej skoczni HS 142 (udało się doskoczyć;)). W czwartek rano odbył się sprawdzian skokowy, który wygrałem lądując na 133m. Tuż za mną uplasował się kolega z Beskidów, Adam Cieślar ze skokiem na odległość 132m. Ten dzień zapamiętam bardzo dobrze, ponieważ podczas wyjazdu na rozbieg skoczni zaciąłem się w windzie:) Po mniej więcej godzinie akcja ratunkowa się zakończyła, a ja szczęśliwy mogłem spokojnie dokończyć trening:).Wieczorem przejechaliśmy do Oberhofu, gdzie spędziliśmy dwa dni biegając na nartach biegowych w tunelu. Ogólnie z obozu jestem bardzo zadowolony.
Pozostało 12 dni do LGP!!
Ze sportowym pozdrowieniem Mateusz:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz