poniedziałek, 30 stycznia 2012

COC Klingenthal

Niestety nie miałem dostępu do internetu w ostatnich dniach, więc dopiero teraz pisze odnośnie minionych konkursów.
Pogoda na skoczni była dość stabilna. 41 i 39 miejsce po skokach nie wygląda kolorowo, ale wiem również że nie do końca oddaje to aktualną formę. Napewno stać mnie na lepsze skakanie...
Odnośnie biegu- miejsca podobne, ale w drugim biegu czułem się ciut lepiej niż miało to miejsce w sobotę. Mam nadzieję, że moje czasy ze startu na start będą lepsze...
Ciężko jest nawiązać rywalizację wchodząc w sezon końcem stycznia, gdy cała reszta pracuje na pełnych obrotach już od grudnia, regularnie startując. Oczywiście nie jest to w żadnym stopniu wytłumaczeniem moich słabych startów, sam liczyłem na dużo więcej... :/
Wierze, że moment zapłaty za ciężką prace jaką włożyłem w przygotowania do sezonu przyjdzie. Teraz muszę  skupić swoją uwagę na zbliżających się kontrolnych startach w OOM. Będę miał możliwość startowania z młodszymi kolegami, ale poza konkurencją.
Potrzebuje startów, a do tej pory nie zorganizowano żadnych zawodów w Polsce dla seniorów...!
Kolejne starty w COC zaplanowane są na 11-12.02. w Eisenerz, jeśli zdrowie dopisze powinno być dobrze!;)
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz