niedziela, 10 marca 2013

Finał Lotos Cup

Wczoraj miałem okazję sprawdzić swoją formę skokową w otwartym konkursie skoków, w którym zająłem  niezłe 3 miejsce, przegrywając z Rafałem Śliżem i Arturem Kukuła.
Konkurs skoków

Dziś o 9 30 rozpoczęła się seria próbna. Oddałem dobry skok od strony technicznej na odległość 119 m, nad najgroźniejszym rywalem dawało przewagę 12 metrów.
W serii konkursowej dość wyraźnie spóźniłem swój skok, praktycznie urwało mnie za progiem;) wystarczyło to na 121 m ( W tej serii panowały lepsze warunki wietrzne). Pomimo tego, udało się wyjść na prowadzenie po tej części rywalizacji.
Przed startem

Na trasę wyruszyłem z 35 sek przewagą na drugim T. Pochwałą. Na ostatnim okrążeniu zostałem dogoniony i wyprzedzony. Nie miałem już sił na odparcie tego ataku.
Ostatnie okrążenie

Warunki na trasie były bardzo trudne(+7)  grząsko i mokro, śnieg i woda wlewała się przez górę do butów biegowych:). Smarowanie też nie wyszło nam najlepiej, wystarczy zerknąć na czasy uzyskiwanych przez zawodników AZS-u.
Klasyfikacja generalna 1.M. Wantulok, 2. T.Pochwała, 3.P. Słowiok

Forma skokowa nadal utrzymuje się na dobrym poziomie, biegowo myślę że również jest dobrze, tyle że następnym razem trzeba trafić ze smarowaniem;)
Teraz pozostaje czekać na ostatnie zawody w sezonie, MP w Wiśle. Jeżeli się odbędą, napewno zapewnią dużo emocji patrząc na wyniki chłopaków startujących w Skandynawii. Oczywiści wszystkim gratuluje super wyników!! oby ostatni weekend zakończył się co najmniej jednym z naszych w czołowej szóstce, a może i TOP 3:)) Życzę powodzenia i widzimy się w Wiśle;)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz