poniedziałek, 4 marca 2013

XXXVII Bieg Piastów

Witam,
wczoraj ukończyłem swój pierwszy bieg w karierze na 30 km stylem łyżwowym. Na mecie zameldowałem się jako 11 zawodnik z czasem 1 h. 11 min. 19 sek. ( start rozpoczynałem z pozycji 271:). W swojej kategorii wiekowej zająłem 2 miejsce.
Przed startem nie miałem żadnej taktyki na rozegranie tego biegu. Jedyne o czym myślałem to "cały czas do przodu":)  Po jakimś 5 km przedarłem się przez falę zawodników (która była bardzo rozciągnięta) startujących w pierwszej fali od tego momentu miałem już wolną trasę i co jakiś czas dobiegałem do grupek 2-3 osobowych. Trasa była dość wymagająca, podobno najtrudniejsza konfiguracja do tej pory. Zaskoczyły mnie jednak warunki, wieczorem spadło ok 4 cm świeżego puchu, który leżał na trasie. Niestety do dyspozycji miałem tylko smary na stary brudny śnieg. Myślę że większość zawodników miała z tym problem, Nasza Beskidzka grupa także, oczywiście pozdrawiam wszystkich!:)

Pomimo problemów, bieg oceniam na bardzo dobry, pokonany równym solidnym tempem.

Pozdrawiam Mateusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz