niedziela, 21 lipca 2013

Puchar Prezesa PZN

Wczoraj miałem okazję wystartować w pierwszej edycji zawodów o Puchar Prezesa PZN.
Seria konkursowa skoków rozpoczęła się o godzinie 10. Warunki na skoczni były dość wietrzne, ale nie przeszkodziło to w przeprowadzeniu konkursu. Uzyskałem 128 m. co dało mi pierwsze miejsce i przewagę 1'57" na drugim zawodnikiem J. Łowiczem 110 m, na trzecim miejscu plasował się K. Gryczuk ze stratą 2'54"(obaj juniorzy, prowadzeni przez Tomka Pochwałę).
Bieg odbył się na trasach narciarskich Kubalonki o 15 30.
Mieliśmy do pokonania 2 okrążenia po 2,5 km, a więc trasa została zmieniona w stosunku do zeszłorocznej.
Nie zaliczę tego biegu do najbardziej udanych, taki krótki dystans a sprawił mi wiele trudności:)
Ostatecznie finiszowałem jako pierwszy, powiększając swoja przewagę na drugim zawodnikiem do 2'14" , natomiast Krystian (uzyskał 1 czas biegu).
Poniżej krótka relacja z portalu WinerSzus
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tzz32qUES20

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz