piątek, 3 lutego 2012

OOM Wisła

Dziś odbył się drugi konkurs w ramach Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Wiśle Malince i trasach Kubalonki.
Temperatura nie rozpieszczała, skoki odbyły się przy temperaturze ok. -25 stopni. Cóż przyjemnie nie było:)
Na chwilę obecną forma nie jest zbyt wysoka...
Bieg również był bardzo ciężki. Duży mróz sprawił, że warunki były bardzo wolne, a konfiguracja trasy nie ułatwiała zadania;) Po biegu nie potrafiłem samodzielnie odpiąć nart, ponieważ tak mocno zmarzły mi palce w dłoniach, niestety musiałem prosić o pomocy sanitariuszy pogotowia... Do teraz odczuwam ból, mam nadzieję że wszystko będzie ok.
Dzisiejszy start nie należał do łatwych i przyjemnych, ale był bardzo cenny...

Tak jak wspominałem kolejne starty w COC mam w Austrii 11-12.02.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz