niedziela, 6 stycznia 2013

COC Wisła

Dzisiejszy dzień zawodów rozpoczął się dla mnie bardzo dobrze. Już w próbnym skoku oddałem dobry skok na odległość 119m. Natomiast w serii konkursowej skok był jeszcze lepszy i dłuższy, pomimo niższej belki. 121,5 m dawało mi 6 pozycję i stratę do lidera 25 sek. Poraz kolejny skocznia w Malince okazała się dla mnie szczęśliwa:).
Warunki były bardzo równe, tylko ostatnich czterech zawodników sędziowie przytrzymali(warunki ciut się pogorszyły).

Do biegu byłem nastawiony bardzo pozytywnie i bojowo. Niestety dzisiaj nie trafiliśmy ze smarami i okazało się, że zdobyć punktów będzie bardzo trudne...;/ ale udało się 27 miejsce!! Jestem z tego bardzo zadowolony, aczkolwiek czuje lekki niedosyt... Jakby to było gdyby nartki jechały... łohoho!:)
Bieg oceniam na solidny, czuje się coraz lepiej. Tomek zajął dziś 19 miejsce, z tego co wiem miał inną koncepcję smarowania, niż reszta naszej grupy i chyba okazała się lepsza:)

Kolejne starty w Libercu 11-12.1.2013.

Pozdrowienia i podziękowania dla wszystkich kibiców, którzy nas dziś bardzo wspierali- na trasie i skoczni:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz