sobota, 17 września 2011

Skok do kombinacji-MP

Dziś warunki pogodowe na Wielkiej Krokwi były znakomite. Konkurs rozpoczął się punktualnie o 10. Belka najazdowa nr 18. Co do skoku - 118m (2 odległość) i napewno znacznie lepszy od próbnego (cieszy mnie fakt, iż dalej są rezerwy,więc jest przysłowiowe światełko w tunelu). Zawody zakończyłem na 6 miejscu (5 lokata wśród Polaków), może oczekiwania były wyższe, ale na tych zawodach naprawdę dałem z siebie wszystko. Jestem z siebie zadowolony, pobiegłem na tyle ile byłem wstanie i oddałem poprawny skok w zawodach- to cieszy:)
Tak zaciętych Mistrzostw Polski nie pamiętam, naprawdę mogło się to podobać!

W czwartek wyjeżdżamy na obóz do Austrii (Insbruck, Seefeld...). Czekają na nas skocznie i trasy biegowe, przede wszystkim spokojny trening. Przed grupą juniorów starty w OPA i walka o zwycięstwo w klasyfikacji generalnej!!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz